Nalazite se: Naslovnica » Promidžba

Promidžba

Promidžba, oglašavanje, marketing

Promidžba (eng.promotion – promidžba) je plaćena neosobna komunikacija kojoj je svrha informiranje, obavještavanje ili uvjeravanje članova određene javnosti i potencijalnih kupaca o proizvodima ili uslugama određene organizacije koja je identificirana u poruci putem raznih medija. Ona se prenosi putem oglašavanja koja je ujedno i nosač promidžbe. Oglašavati se može putem dnevnih ili tjednih novine, radija, televizije, filma, interneta, panoa, letaka, svijetlećih reklame, kataloga, itd… Lista je ogromna i nekad nismo ni svjesni da je promidžba svuda oko nas.

Marketing je jedna od novijih i trenutno najrazrađenijih načela promidžbe. Ona je sistem koji se nalazi iza fasada oglašavanja i razrađuje svaku mogućnost da kupcima i potrošačima približi već poznate i nove proizvode i usluge. Marketing je najvažnija kampanja koju neko poduzeće treba da bi si osigurao uspjeh na slobodnom tržištu. To je moderan način na koji se nastoji da kupci, donatori, javnost ili čak konkurencija sazna za Vas i Vaš proizvod.

Ako Vam je potrebno dovesti kompaniju na višu razinu, obratite nam se s povjerenjem.